مشتری گرامی اگر در خصوص کالای دریافت شده و یا خدمات بومکا نیاز به راهنمایی و یا ثبت انتقاد و یا پیشنهادی در خصوص رابط کاری دارید . میتوانید از روش های زیر اقدام نمایید .

روش اول : ارسال پیامک : مشتریانی که در خصوص کالای دریافتی و یا … شکایتی دارند . متن شکایت خود را به شماره تلفن مدیریت مجموعه 09150306107 فقط پیامک کنند . تا در اسرع وقت پیگیری شود .

روش دوم : مشتریان دیگر میتوانند با ثبت ایمیل به نشانی (Bomka.ir{at}gmail{dot}com) در میان بگذارند و یا در پیام رسان واتساپ با شماره 09150306101 در ارتباط باشند .

روش سوم : ( روش پیشنهادی بومکا به تمام مشتریان ) : در خصوص دریافت کالا و یا خدمات اگر دچار مشکل شده اید و درخاست مرجوع کالا را دارید و یا اگر پیشنهاد و یا انتقادی در خصوص محصول دارید . لطفا در با ورود به صفحه اصلی فروشگاه . روی محصول مورد نظر کلیک کنید و در بخش نظرات نظر خود را در خصوص کالا ثبت کنید .

روش چهارم : میتوانید در انتهای همین صفحه پیغام شکایت خود را ثبت کنید .

شروط لازم برای تعویض و استرداد کالا

  • مشتری قبل از ۷ روز نسبت به ارسال شکایت خود اقدام نماید، عدم ارسال شکایت در مهلت ۷ روزه به منزله عدم بروز ایراد فنی در مهلت ۷ روزه تست می باشد.
  • ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه بومکا قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

نکته : چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی بومکا قرار نگیرد، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.


انصراف از خرید

در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده و کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خارج ننموده باشند تا هفت روز فرصت خواهند که نسبت به تکمیل فرم عودت اقدام و کالا را مسترد نمایند. لازم به توضیح است که هزینه ارسال عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.

تبصره: طبق بند ۳ ماده ۵ هشدار برای مصرف کنندگان در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ، کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات ارزی باشند شامل بند انصراف از خرید نمی باشند.


تذکر : لازم بذکر است قبل از ارسال شکایت خریدار متعهد به خواندن صفحه قوانین و مقررات بومکا میباشد . تا از قوانین مربوطه مطلع شود .

X