پاسخ به شما همیشه #

پاسخ به سوالات کلی تر مشتریان !

سفارشات تمامی مشتریانی که قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شده اند در همان روز ارسال میشوند و تحویل اداره پست میگردند . برای دریافت کد پیگیری پستی به ((پیگیری سفارشات )) مراجعه نمایید .

پرداخت مبلغ سفارش از طریق درگاه پرداخت امن بانکی صورت خواهد گرفت – و یا مشتری در صورت تمایل میتواند مبلغ سفارش را به حساب های بومکا که در اخر همین صفحه امده است واریز نمایید .

بازه زمانی تحویل کالا بر اساس فاصله شهر و یا شهرستان از شهر مشهد میباشد . که بین 2 تا 4 روز کاری برای پست سفارشی و 2 تا 3 روز برای پست پیشتاز تعریف شده است .

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا دریافت خطا با شماره 09150306101 در ارتباط باشید .

لطفا پس از دریافت کالا – جهت ارائه خدمات بهتر در بخش همان محصول نظر خود را درباره محصول ثبت نمایید .

گارانتی 7 روزه تعویض مشمول کدام کالا می شود؟

با توجه به طیف محصولات بومکا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند گارد و محافظ، کیف و کاور، قطعات موبایل و تبلت و کالاهای مشابه) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف بومکا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، بومکا 7 روز فرصت برای تست در نظر گرفته است.

آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

از آنجایی که بومکا فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.

چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین بومکا وجود دارد؟

فروشگاه بومکا دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین بومکا با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود. (ورود و مشاهده مجوز های بومکا )

آیا کالاهای موجود در بومکا گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده برای شهرستان، تا ساعت 12 ظهر در همان روز ارسال میشود. بسته به فاصله شهر از مشهد حدود 48 تا 68 ساعت از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد. سفارش های ثبت شده برای شهر مشهد نیز تا ساعت 15 در همان روز ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است : 1 – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد. 2 – پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان با واریز وجه به شماره کارت بانک ملی بنام علیرضا خاکشور رباط 6037997579546657 به نام علیرضا خاکشور رباط را از طریق ATM و یا واریز بانکی، پرداخت را انجام داد.

هزینه حمل کالای برگشتی بر عهده چه کسی است؟بومکا یا مشتری؟

در صورتی که اشکال یا ایراد ظاهری یا فنی، از طرف بومکا باشد، هزینه برگشت کالا و ارسال مجدد آن بر عهده بومکا است. در غیر این صورت هزینه باید توسط مشتری پرداخت شود.

وضعیت کالای برگشتی من در بومکا طی چه زمانی مشخص می شود؟

پس از دریافت کالا توسط تیم خدمات مشتریان، طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت نتیجه بررسی به اطلاع مشتری خواهد رسید.

چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت.
سفارشات مشهد در 2 نوبت ارسال خواهند شد: سفارشاتی که از 5 بعدازظهر تا 11 صبح روز کاری ثبت شوند، بین 2 تا 5 بعد از ظهر همانروز تحویل مشتری مشهدی خواهند شد. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 3 بعد از ظهر نیز ثبت شوند بین ساعت 5 تا 7 بعداز ظهر همانروز تحویل در مشهد خواهند داشت.
ارسال برای سایر شهرها نیز روزانه 1بار از طریق پست پیشتاز و سفارشی انجام میشود. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 12 صبح ثبت شوند، در همانروز با پست پیشتاز و یا سفارشی ارسال میشود. سفارشاتی که در بعد از ساعت 12 صبح و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول شده ارسال شود. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه “پیگیری سفارش” و وارد کردن “شماره خرید و ایمیل ” میتوان به کد رهگیری مرسوله پستی که در بخش “پیگیری سفارشات” اضافه شده، دسترسی داشت.
با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.
گفتنی است این کد از طرف شرکت پست اعلام میشود و فروشگاه این کد را صادر نمیکند. به همین دلیل درباره صحت و سقم این کد مسئولیتی ندارد. البته این کد از شماره 50002201773 به شماره همراه مشتری که در حین تکمیل مشخصات ثبت شده پیامک میشود.

حال ممکن است برخی از مشتریان پیامک را دریافت نکنند . که این بعلت بسته بودن پیامک های تبلیغاتی خط تلفنشان است . بهمین دلیل میتوانند با مراجعه به صفحه پیگیری سفارشات کد رهگیری پستی را دریافت نمایند و یا به شماره  09150306101پیامک دهند و در خصوص هر مشکلی ما را در جریان بگذارند .

هنوز سوال داری ؟

خیلی خب اگ هنوز جواب سوالت رو نگرفتی در اینجا برای بومکا یک پیام بگذار و یا به شماره 09150306101 بصورت پیامک موضوع رو اطلاع بدید !

X