چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟
پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت.
سفارشات مشهد در 2 نوبت ارسال خواهند شد: سفارشاتی که از 5 بعدازظهر تا 11 صبح روز کاری ثبت شوند، بین 2 تا 5 بعد از ظهر همانروز تحویل مشتری مشهدی خواهند شد. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 3 بعد از ظهر نیز ثبت شوند بین ساعت 5 تا 7 بعداز ظهر همانروز تحویل در مشهد خواهند داشت.
ارسال برای سایر شهرها نیز روزانه 1بار از طریق پست پیشتاز و سفارشی انجام میشود. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 12 صبح ثبت شوند، در همانروز با پست پیشتاز و یا سفارشی ارسال میشود. سفارشاتی که در بعد از ساعت 12 صبح و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول شده ارسال شود. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه “پیگیری سفارش” و وارد کردن “شماره خرید و ایمیل ” میتوان به کد رهگیری مرسوله پستی که در بخش “پیگیری سفارشات” اضافه شده، دسترسی داشت.
با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.
گفتنی است این کد از طرف شرکت پست اعلام میشود و فروشگاه این کد را صادر نمیکند. به همین دلیل درباره صحت و سقم این کد مسئولیتی ندارد. البته این کد از شماره 50002201773 به شماره همراه مشتری که در حین تکمیل مشخصات ثبت شده پیامک میشود.
حال ممکن است برخی از مشتریان پیامک را دریافت نکنند . که این بعلت بسته بودن پیامک های تبلیغاتی خط تلفنشان است . بهمین دلیل میتوانند با مراجعه به صفحه پیگیری سفارشات کد رهگیری پستی را دریافت نمایند و یا به شماره 09150306101پیامک دهند و در خصوص هر مشکلی ما را در جریان بگذارند .