پشیمانی از خرید و درخواست تعویض و یا مرجوع محصول :

در حال حاضر امکان پشیمانی و عودت وجود ندارد .

جدیدترین قوانین در انتهای همین صفحه مطالعه کنید .

بررسی عدم تطابق ظاهری باید در حضور پیک موتوری، سرویس تحویل سریع، پست و یا تیپاکس انجام شده و در صورت مغایرت، کالا تحویل گرفته نشده تا برای بررسی به بومکا بازگردانده شود. در صورتی که در زمان تحویل مغایرت رویت نشده باشد، مشتری باید حداکثر ظرف یک روز کاری نسبت به اعلام مشکل از طریق تماس یا فرم تماس با ما اقدام نماید. ( محصولاتی که دارای فیلم تست هستند همچنین تصاویر بصورت اختصاصی گرفته شد است فاقد این اعتبار هستند )

محصولات برگشتی توسط کارشناسان بررسی شده و در صورتیکه که مغایرت وجود نداشته باشد، یا مغایرت پس از رسیدن به دست مشتری ایجاد شده باشد، مورد قبول نخواهد بود. در اینصورت هزینه ارسال به بومکا و ارسال مجدد به مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود.

– در هر شرایطی باید برگه بازگشت کالا تکمیل و در بسته بندی برگشتی موجود باشد.

– پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بومکا، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت پلازا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

ایراد فنی در کالا

مشتری باید نهایتا در مهلت هفت روزه، بومکا را از طریق تلفن یا فرم تماس از وجود مشکل مطلع نماید.

ایراد فنی شامل موارد موجود در دفترچه گارانتی کالا بوده و شامل اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی‌گردد.

در صورتی که برگشتی مورد تائید نباشد، هزینه ارسال به بومکا و ارسال مجدد محصول برای مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی یک روز کاری (24 ساعت) پس از دریافت کالا، به خدمات مشتریان بومکا اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و بومکا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری است .

کالا را چگونه ارسال کنید؟

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه حتما شماره پیگیری سفارش و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

برگه برگشتی را با دقت تکمیل نمائید.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و اقلام همراه کالای اصلی ارسال شود.

 برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

1 : کالای خود را تحویل گرفته ام . اما مناسب برای استفاده من نیست و درخواست مرجوع کالا را دارم ؟

پاسخ 1 : در صورتی که نارضایتی از طرف خریدار باشد . و کالا صحیح و سالم بدست مشتری رسیده باشد . مشخص است که فروشگاه بومکا به تمام عهد خود وفا کرده و کالا بدون نقص را ارسال نموده . و بدیهی است . هزینه های پستی و هزینه های دیگر …. برعهده مشتری خواهد بود و مشتری موظف به پرداخت مبلغ میباشد . همچنین از تاریخ 1 فروردین 1399 دیگر امکان پشیمانی از خرید برای کالا ها وجود ندارد و تنها در صورت معیوب بودن کالا تعویض میگردد .

 

2 : کالا را صحیح و سالم تحویل گرفته ام اما درخواست تعویض با مدلی دیگر را دارم ؟

 

پاسخ 2 : خریدار محترم میتواند . طی مدت زمان 7 روز پس از دریافت اقدام نمایید . لازم است کالای ارسالی باید همانند زمان دریافت باشد . دارای پک و کارتن و … بدیهی است در این مورد نیز هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول بر عهده ی خریدار است .( نشانی مرجوعی  محصولات در انتهای همین صفحه )

همچنین کالای تعویضی باید حداکثر تا 20 درصد کمتر از خرید قبلی مشتری باشد .

 

3 : کالا را دریافت نموده ام اما کالا معیوب است و درخواست تعویض یا مرجوع را دارم ؟

 

پاسخ 3 : ضمن عزر خواهی از مشکل بوجود امده  . خریدار میبایست محصول را به ادرس انبار مرجوع کند . پس از برسی توسط کارشناسان هزینه عودت داده خواهد شد . و یا محصول تعویض میگردد . در این مورد هزینه ارسال و دریافت کالا بر عهده فروشگاه بومکا میباشد . و مشتری نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد .

 

نشانی مرجوعی محصولات : مشهد , مفتح شرقی  , عباس اباد 13 , دومین فرعی سمت چپ , کوچه بن بست , پلاک 90 تحویل گیرنده بنام اقای خاکشور – انبار مرکزی فروشگاه بومکا

خریدار محترم لازم است حتما محصولات توسط شرکت پست مرجوع شوند . و پس از ارسال رسید پستی مرسوله را به شماره تماس 09150306101 بهمراه شماره سفارش پیامک کنید . و یا در پیام رسان واتساپ در ارتباط باشید .

تذکر : بدون هماهنگی هیچ محصولی را ارسال ننماید .

تبصره : کالای پشیمان شده دارای مبلغ 50.000 هزار تومان جریمه برای مشتری است (هزینه بسته بندی ) ( این هزینه بسته به مبلغ سفارش مشتری دارد و در بیشتر موارد جریمه دریافت نخواهد شد )

پس از پایان خرید تمامی خریداران قوانین فروشگاه را تایید و قبول کرده اند .

نحوه مرجوع کردن محصول به فروشگاه بومکا :

محصول را همانند زمان دریافت ( بهمراه پک یا بسته بندی خود محصول …. اگر محصول داری بسته بندی است ) به ادرس انبار ارسال نموده

( برای ارسال محصول به اداره پست شهر یا شهرستان خود و یا به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه نمایید )

جهت مرجوع کردن محصول از پست سفارشی استفاده نمایید ( بعلت ارزان تر بودن )

 

بهمراه محصول – یک عدد کاغذ بصورت دست نویس به فرم زیر باید نوشته شود . و همراه محصول ارسال شود .

فرم مرجوعی محصولات بومکا

پس از دریافت مرسوله توسط انبار حداکثر پس از 24 ساعت مبلغ به شماره کارت مشتری عودت میگردد .

 

در ارتباط باشید . با تشکر فروشگاه بومکا

نشانی مرجوعی محصولات : مشهد , مفتح شرقی  , عباس اباد 13 , دومین فرعی سمت چپ , کوچه بن بست , پلاک 90 تحویل گیرنده بنام اقای خاکشور – انبار مرکزی فروشگاه بومکا

قوانین و مقررات خرید از فروشگاه بازرگانی میلر

قوانین و مقررات خرید از مجموعه بازرگانی بومکا – میلر – فورجی ( اخرین تغییرات قوانین در تاریخ اول فروردین سال هزار و سیصد و نود و نه ) تصویب و در اردیبهشت هزار سیصد و نود و نه تایید شد .

پیام مدیریت مجموعه :

با نام و یاد پروردگار که هر چه داریم از اوست و خدمات مجموعه بازرگانی میلر نیز بر پایه و اصل اسلام و مشتری مداری استوار بوده و است . لذا بنده حقیر از مشتریان عزیز خواستارم تا به قوانین مجموعه که در وزارت صنعت و معدن و وزارت ارشاد به ثبت رسیده اند احترام نهاده و ما را یاری فرمایند .

حفظ حریم خصوصی مشتریان و کاربران :

اطلاعات شما در سایت در زمان ثبت سفارش بمدت 3 ماه نگهداری خواهند شد . و بعد از گذشت این مدت فروشگاه در قبال این اطلاعات مسئولیتی ندارد و پاسخی ندارد .

اطلاعات شخصی مشتریان از جمله ادرس و تلفن تماس و … فقط برای شرکت ملی پست استفاده خواهند شد و بصورت محفوظ باقی خواهند ماند تا مدت زمان مقرر لذا از ثبت نشانی دقیق خود اطمینان حاصل کنید تا پست چی در زمان تحویل کالا دچار سردرگمی نشده و کالا به فروشگاه برگشت داده نشود .

عدم تحویل کالا در زمان دریافت :

4 – 4 ) کالا های که بعلت ادرس اشتباه یا عدم پاسخ به تلفن در هنگام دریافت به مقصد فروشگاه مجدد عودت داده شوند بمدت یکماه از تاریخ دریافت در انبار نگهداری شده و پس از گذشت این مدت فروشگاه مسئولیتی در قبال این سفارش ندارد . همچنین در صورتی که مشتری درخواست نمایید کالا دوباره به نشانی جدید ارسال شود . هزینه پست ارسال با مشتری بصورت زیر محاسبه خواهد شد و مشتری باید هزینه را بپردازد .

هزینه ثابت 13000 تومان به ازای هر 150 گرم بعلاوه هر 50 گرم هزینه 3000 تومان افزوده خواهد شد . ( با احتساب هزینه های بسته بندی و پاکت و ایاب و هزینه تحویل به شرکت ملی پست )

درخواست عودت کالا و بازپرداخت وجه :

ثبت هر سفارش در سیستم هزینه های مخفی بسیاری را بدنبال دارد . از جمله تبلیغات و هزینه های اضافی پست هزینه مسئولان و حقوق ماهانه کارکنان فروشگاه و اجاره ماهانه انبار که مختص فروش اینترنتی تاسیس شداند و هزینه های تامیین سرور ها اینترنت و بسیاری از هزینه های که شاید بهیچ عنوان دیده نشوند از نظر مشتریان گرانقدر لذا از اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و نود و نه از باز پرداخت وجه برای کالا های مرجوعی معذوریم . و مشتریان میتوانند کالای مرجوعی را فقط در صورتی که محصول مد نظر مشکل فنی داشته باشند با کالای که قیمت ان 20 درصد کمتر است میتوانند جایگزین کنند  . و مجموعه بازرگانی بومکا بعلت سود بسیار کم در کالا ها فقط توانایی تعویض داشته و عودت وجه در هیچ شرایطی امکان پذیر نمیباشد .

یاداور است مجموعه بازرگانی بومکا – میلر – فورجی – فقط فروشنده کالا میباشند نه تولید کننده ان محصول پس فروشگاه دخالتی در کیفیت محصولات ندارد .

امکان تعویض کالا برای مشتریان فقط تا هفت روز با توجه به قوانین سایت امکان پذیر است . ارائه کد رهگیری پستی که بر روی بسته ای که تحویل به مشتری شده است در زمان درخواست تعویض الزامیست . لذا تاریخ تحویل به مشتری توسط کد رهگیری پستی بر روی بسته محاسبه خواهد شد و فروشگاه در قبال کدرهگیری پستی و محاسبه 7 روز تعویض کالا مسئولیتی ندارد پس در نگهداری از بسته تحویلی و ذخیره کد رهگیری 24 رقمی مختص به خود کوشا باشید .

تذکر 4 : لوازم عودت داده شده برای تعویض باید طبق شرایط اولیه ارسال به انبار فروشگاه فقط از طریق شرکت ملی پست عودت داده شوند . و هرگونه تغییر و خط و خش و … در بسته بندی کالا یا محصول به عهده مشتری است و فروشگاه در قبال این کالا ها مسئولیتی نمیپذیرد .

کالا های که بدون پک و بسته بندی کامل به فروشگاه ارسال شوند با ان طبق قانون4 – 4 شماره همانند کالا های عدم تحویل برخورد خواهد شد .

کالا های که بعنوان معیوب به فروشگاه برای تعویض ارسال میشوند . و پس از تست توسط کارشناسان فروشگاه کالای فوق سالم و بدون عیب باشند . شامل تعویض نمیباشند و با ان دسته همانند قانون 4-4 یا عدم تحویل کالا برخورد خواهد شد .

کالا های که بدون اطلاع به مسئولان فروشگاه به انبار مرکزی بازرگانی بومکا – میلر – فورجی عودت داده شوند به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهند شد . و در صورت نیاز با این دسته طبق قانون 4-4 برخورد خواهد شد .

درخواست لغو سفارش :

برای لغو سفارش حداکثر باید طی 8 ساعت بعد از ثبت سفارش به مسئولان اطلاع داده شود . بعد از گذشت این مدت سفارش شما بسته بندی خواهد شد و در انتظار تحویل به پست خواهند ماند . و امکان لغو توسط مشتری سلب خواهد شد .

در صورتی که سفارش تحویل پست نشده باشد . هزینه بسته بندی از جمله پاکت و … کسر (کم) خواهد شد و مابقی مبلغ بحساب مشتری که در قالب پیامک به مسئولان ارائه داده است برگشت خواهد خورد .

تذکر : شماره کارت بانکی که هنگام ارائه برای لغو سفارش به مسئولان فروشگاه داده خواهد شد باید با نام ثبت کننده سفارش یکی باشد .

متن پیامک مناسب برای درخواست لغو سفارش :

با سلام . مسئول محترم فروشگاه بومکا لطفا نسبت به لغو سفارش شماره **** اقدام فرمایید .

تماس تلفنی با کارکنان :

همکاران و مسئولان مجموعه بازرگانی بومکا – میلر- فورجی – خواهان ایجاد ارتباط امن و مفید با مشتریان گرامی هستند لذا در صورت امکان فقط با تلفن های شخصی بصورت پیامی در ارتباط باشید .

تمامی مکالمات و پیام ها جهت رفاه حال کارمندان و مشتریان ظبط و تا 30 روز ارشیو خواهند شد .

نظرات کاربران :

نظرات مشتریان برای مجموعه بازرگانی بومکا – میلر – فورجی بسیار مفید و کار ساز است و خواستاریم تا با نظری محترمانه ما را نسبت به بهتر نمودن خدمات یاری فرمایید .

ما متعهد میشویم تا نظرات مشتریان گرانقدر را در صورت نیاز بدون حذفیات نمایش دهیم .

تذکر : از بکار بردن الفاظ رکیک و تند گویانه و اهانت به ادیان و … خودداری نمایید لذا نظراتی که شامل این متن ها باشند نمایش داده نخواهند شد .

تبصره: طبق بند 3 ماده 5 هشدار برای مصرف کنندگان در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ، کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات ارزی باشند شامل بند انصراف از خرید نمی باشندنکته : فرصت انصراف از خرید برای کالاهای شامل نوسانات ارزی تا قبل از مرحله پردازش کالا می باشد

نکته : در صورت مرجوع کالا بدون دلیل و طبق شرایط نماد اعتماد الکترونیکی هزینه ارسال کالا و برگشت کالا به عهده خریدار می باشد.و سپس کالا تعویض خواهد شد .

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های میلر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های میلر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

20117

من بعنوان خریدار به قوانین و مقررات ثبت شده در فروشگاه بومکا – میلر- فورجی احترام گذاشته و تمام قوانین را با ثبت خرید میپذیرم .

X