پشیمانی از خرید و درخواست تعویض و یا مرجوع محصول :

بررسی عدم تطابق ظاهری باید در حضور پیک موتوری، سرویس تحویل سریع، پست و یا تیپاکس انجام شده و در صورت مغایرت، کالا تحویل گرفته نشده تا برای بررسی به بومکا بازگردانده شود. در صورتی که در زمان تحویل مغایرت رویت نشده باشد، مشتری باید حداکثر ظرف یک روز کاری نسبت به اعلام مشکل از طریق تماس یا فرم تماس با ما اقدام نماید. ( محصولاتی که دارای فیلم تست هستند همچنین تصاویر بصورت اختصاصی گرفته شد است فاقد این اعتبار هستند )

محصولات برگشتی توسط کارشناسان بررسی شده و در صورتیکه که مغایرت وجود نداشته باشد، یا مغایرت پس از رسیدن به دست مشتری ایجاد شده باشد، مورد قبول نخواهد بود. در اینصورت هزینه ارسال به بومکا و ارسال مجدد به مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود.

– در هر شرایطی باید برگه بازگشت کالا تکمیل و در بسته بندی برگشتی موجود باشد.

– پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بومکا، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت پلازا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

ایراد فنی در کالا

مشتری باید نهایتا در مهلت هفت روزه، بومکا را از طریق تلفن یا فرم تماس از وجود مشکل مطلع نماید.

ایراد فنی شامل موارد موجود در دفترچه گارانتی کالا بوده و شامل اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی‌گردد.

در صورتی که برگشتی مورد تائید نباشد، هزینه ارسال به بومکا و ارسال مجدد محصول برای مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی یک روز کاری (24 ساعت) پس از دریافت کالا، به خدمات مشتریان بومکا اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و بومکا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری است .

کالا را چگونه ارسال کنید؟

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه حتما شماره پیگیری سفارش و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

برگه برگشتی را با دقت تکمیل نمائید.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و اقلام همراه کالای اصلی ارسال شود.

 برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

1 : کالای خود را تحویل گرفته ام . اما مناسب برای استفاده من نیست و درخواست مرجوع کالا را دارم ؟

پاسخ 1 : در صورتی که نارضایتی از طرف خریدار باشد . و کالا صحیح و سالم بدست مشتری رسیده باشد . مشخص است که فروشگاه بومکا به تمام عهد خود وفا کرده و کالا بدون نقص را ارسال نموده . و بدیهی است . هزینه های پستی و هزینه های دیگر …. برعهده مشتری خواهد بود و مشتری موظف به پرداخت مبلغ میباشد . همچنین از تاریخ 1 فروردین 1399 دیگر امکان پشیمانی از خرید برای کالا ها وجود ندارد و تنها در صورت معیوب بودن کالا تعویض میگردد .

 

2 : کالا را صحیح و سالم تحویل گرفته ام اما درخواست تعویض با مدلی دیگر را دارم ؟

 

پاسخ 2 : خریدار محترم میتواند . طی مدت زمان 7 روز پس از دریافت اقدام نمایید . لازم است کالای ارسالی باید همانند زمان دریافت باشد . دارای پک و کارتن و … بدیهی است در این مورد نیز هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول بر عهده ی خریدار است .( نشانی مرجوعی  محصولات در انتهای همین صفحه )

همچنین کالای تعویضی باید حداکثر تا 20 درصد کمتر از خرید قبلی مشتری باشد .

 

3 : کالا را دریافت نموده ام اما کالا معیوب است و درخواست تعویض یا مرجوع را دارم ؟

 

پاسخ 3 : ضمن عزر خواهی از مشکل بوجود امده  . خریدار میبایست محصول را به ادرس انبار مرجوع کند . پس از برسی توسط کارشناسان هزینه عودت داده خواهد شد . و یا محصول تعویض میگردد . در این مورد هزینه ارسال و دریافت کالا بر عهده فروشگاه بومکا میباشد . و مشتری نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد .

 

نشانی مرجوعی محصولات : مشهد , مفتح شرقی  , عباس اباد 13 , دومین فرعی سمت چپ , کوچه بن بست , پلاک 90 تحویل گیرنده بنام اقای خاکشور – انبار مرکزی فروشگاه بومکا

خریدار محترم لازم است حتما محصولات توسط شرکت پست مرجوع شوند . و پس از ارسال رسید پستی مرسوله را به شماره تماس 09150306101 بهمراه شماره سفارش پیامک کنید . و یا در پیام رسان واتساپ در ارتباط باشید .

تذکر : بدون هماهنگی هیچ محصولی را ارسال ننماید .

تبصره : کالای پشیمان شده دارای مبلغ 50.000 هزار تومان جریمه برای مشتری است (هزینه بسته بندی ) ( این هزینه بسته به مبلغ سفارش مشتری دارد و در بیشتر موارد جریمه دریافت نخواهد شد )

پس از پایان خرید تمامی خریداران قوانین فروشگاه را تایید و قبول کرده اند .

نحوه مرجوع کردن محصول به فروشگاه بومکا :

محصول را همانند زمان دریافت ( بهمراه پک یا بسته بندی خود محصول …. اگر محصول داری بسته بندی است ) به ادرس انبار ارسال نموده

( برای ارسال محصول به اداره پست شهر یا شهرستان خود و یا به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه نمایید )

جهت مرجوع کردن محصول از پست سفارشی استفاده نمایید ( بعلت ارزان تر بودن )

 

بهمراه محصول – یک عدد کاغذ بصورت دست نویس به فرم زیر باید نوشته شود . و همراه محصول ارسال شود .

فرم مرجوعی محصولات بومکا

پس از دریافت مرسوله توسط انبار حداکثر پس از 24 ساعت مبلغ به شماره کارت مشتری عودت میگردد .

 

در ارتباط باشید . با تشکر فروشگاه بومکا

نشانی مرجوعی محصولات : مشهد , مفتح شرقی  , عباس اباد 13 , دومین فرعی سمت چپ , کوچه بن بست , پلاک 90 تحویل گیرنده بنام اقای خاکشور – انبار مرکزی فروشگاه بومکا

X